Vedené lekce

Rozvrh hodin od 18.9.2017

7-7:30 7:30-8:00 16:30-17:00 17:00-17:30 17:30-18:00 18:00-18:30 18:30-19:00 19:00-19:30 19:30-20:00 20:00- 20:30
Pondělí

Step aerobic

Šárka

Body & Streching

Šárka

Pilates

Zuzka

Aerobic

Nany

Úterý

Sexy zadeček

Sandra

Tabata

Sandra

Středa

Pilates

Zuzka

Body & Strength

Katka

Čtvrtek

Funkční trénink

Sandra

Fat killer

Sandra

Pátek
Sobota
Neděle

Cvičení na fitballech

Šárka

 

Skupinové lekce probíhají v sále o kapacitě 7-10 lidí, a tedy je zajištěna maximální péče o klientku. Vyberte se ze široké škály studiových hodin a nebojte se vyzkoušet nové věci. Všichni naši lektoři jsou zkušení, certifikovaní a záleží jim především na tom, aby od nás všichni odcházeli spokojeni a plni energie.

Na první lekci se rezervujte na telefonním čísle 739 245 036. Při první návštěvě fitness klubu Vám budou přiděleny rezervační údaje a dále budete využívat náš rezervační systém ZDE.

Neúčast na lekci musí klientka oznámit minimálně 24 hodin před lekcí, jinak lekce propadá.

Lekce trvají 55 min až na pilates, který je na 30 minut viz. popisek.

 

Burn & Strength

trénink užívá cviky kombinující velký počet svalových partií v komplexních pohybech. Kombinuje prvky a výhody jak aerobního tak anaerobního tréninku. Na této hodině se určitě zapotíte a posílíte jím i celé tělo.

Pilates

Lekce se skládá z: 30 min kardia cvičení po vlastní ose ve Fit Ladies nebo Expresce (30 min před Pilates bude řízený kruh) časově tedy přijďte 30 min. před hodinou. 30 minut bude věnováno klasickému Pilates, kterým se zpevňuje zádové, břišní a hýžďové svalstvo, rozvíjí síla, ohebnost, rovnováha, koordinace a dýchání.

Fat Killer

Trénink, kde tukové buňky zapláčou!  Pod názvem Fat killer se skrývá trénink, který využívá nejúčinnější metody spalování tuků zvaný HIIT, neboli High Intensity Interval Training. Budeme střídat intenzitu prováděných cviku v jednotlivých intervalech, od maxima po střední tepovou frekvenci. Součástí hodiny jsou i kompenzační posilovací cviky a protažení na závěr.

Aerobic

Aerobik je kondiční cvičení při hudbě, zaměřené na rozvoj oběhové soustavy, na zvýšení úrovně vytrvalosti a výkonnosti. Příznivě ovlivňuje funkci a strukturu pohybového ústrojí a pozitivně působí na nervovou soustavu. Užijte si naše lekce s naší Nany: vicemitryní světa ve sportovním aerobiku a zároveň naší trenérkou 🙂

Body & Streching

Body & Streching je komplexní cvičení zaměřené na rovnoměrné formování a zpevnění celé postavy. Posilování celého těla s vlastní vahou i s pomocí různých pomůcek. Určeno pro začátečníky i pokročilé.

Cvičení na Fitballech

Posilování pomocí velkých nafukovacích míčů má mnoho výhod, např. zlepšuje svalové napětí, nezatěžuje kloubní aparát a podporuje tvarování postavy. Posílíte všechny svalové partie a obohatíte si svůj tréninkový plán.

Sexy zadeček

Každá žena touží po krásném zadečku. Lekce jsou zaměřeny na dolní polovinu těla, kdy vytvarujete Vaše pozadí do úzkých kalhot. Nebude to ale sranda, připravte se na tvrdou dřinu

Funkční trénink 

Funkční trénink zahrnuje cviky pro zdraví, pohyblivost a pružnost Cvičíte s vlastní vahou i s pomůckami. Jedná se o cardio/aerobní/anaerobní cvičení, strečink a relaxační cviky.

Tabata

Tabata je velmi účinná metoda intenzivního intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň a navíc dochází k velkému spalování. Jeden cvik na svalovou partii se skládá z osmi sérií. Klíčové je časování. Každou sérii cvičíme 20 vteřin a následuje pouhých 10 vteřin odpočinku.

Step aerobic

Step aerobic  patří mezi formy aerobiku, je však obohacen o pomůcku step (malý schodek), který činí cvičení intenzivnější (zejména pro dolní část těla). Sestavy, které se cvičí se stepem, jsou tak založeny zejména na krocích nahoru a dolů ze stepu, aby se neustále musel překonávat výškový rozdíl mezi podložkou a podlahou.

Uložit

Uložit

Uložit